Lépjen velünk kapcsolatba!

ASCON Consulting
1075 Budapest
Kazinczy utca 13.
Hungary
Tel: +36 30 663 2073
E-mail: mate.barbara@ascon.hu
Kapcsolat

Regisztrált képzéseink (2011. augusztus 8.)

Stressz- és energiamenedzsment
Vezetőfejlesztés
360 fokos szervezeti- és önismereti fejlesztés
Csapatépítés
Változásmenedzsment
Stratégiai menedzsment és döntéstámogatás

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

Cím 1075 Budapest, Kazinczy utca 13.
Telefonszám 20/227 8363
Elektronikus levelezési cím info@ascon.hu
Weblap cím www.ascon.hu
Ügyfélszolgálat idő
hétfő 10 – 16
kedd 10 – 16
szerda 10 – 16
csütörtök 10 – 16
péntek

Minőségpolitikánk

Dr. Ilosvai Péter
dr. Ilosvai Péter
ügyvezető igazgató
Kft-nk vezetése és valamennyi munkatársa elkötelezett a jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a képzési tevékenység folyamatos fejlesztése iránt. Ennek megvalósulása érdekében minőségirányítási rendszert működtetünk, melynek keretében minőségpolitikánkat és képzési tevékenységünket – partnereink véleményét mindenkor figyelembe véve – évente felülvizsgáljuk, értékeljük és fejlesztjük.
Felnőttképző intézményünk minden hozzánk jelentkező számára lehetőséget nyújt arra, hogy magas szakmai színvonalú képzés során szakképesítést szerezzen, valamint korszerű, a munkaerő-piacon érvényesülést biztosító szakmai ismeretekhez jusson. Minden feltételt biztosítunk ahhoz, hogy a résztvevők eredményesen elsajátíthassák az előírt elméleti és gyakorlati követelményeket, és a sikeres vizsgát követően, illetve a képzést befejezve megszerzett ismereteik és képesítésük segítse elő munkavállalásukat vagy eredményesen működtessék vállalkozásukat.
Képzési tematikánkat és módszereinket a munkaerő-piaci követelmények, a képzéseinken résztvevők és céges megrendelőink igényei, munkatársaink és oktatóink véleménye és tapasztalatai alapján határozzuk meg, és az érdekeltek igényeinek rendszeres figyelembe vételével fejlesztjük.

A képzésben résztvevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeinek kielégítése
Partnerkapcsolatainknak, ezen belül különösen a munkaadói szektorral, vállalkozásokkal való együttműködésünknek széleskörű volta, tervezettsége, folyamatos fejlesztése és ápolása számunkra a felnőttképzési igények jobb megismerését, a latens vevői igények feltárását, partnereink számára pedig munkánk eredményességének nyomon követését, a minőség biztosításában való aktív közreműködésük lehetőségét biztosítják.  Annak érdekében, hogy az igények és a korlátozó feltételek egyensúlyával optimális megoldások születhessenek, nagy gondot fordítunk munkatársaink kiválasztására, ezt követően pedig szakmai és pedagógiai tudásuk fejlesztésére, valamint az alkotó szellemi munka szervezeti és tárgyi feltételeinek megteremtésére.
Intézményünk elkötelezettsége a szakmai követelmények teljesítésére, a minőségirányítási rendszer és a szakmai munka eredményességének fejlesztése iránt
Folyamatosan nyomon követjük a felnőttképzéssel kapcsolatos jogi szabályozás változásait és az új szakmai követelményeket, melyekhez rugalmasan, gyorsan alkalmazkodunk. Mindehhez eszközül szolgál a 4/2007. SZMM rendelethez és az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány előírásaihoz illeszkedő, általunk kidolgozott minőségirányítási rendszer. Dolgozóink a szakma elismert, magasan kvalifikált tagjai, akiknek együttműködésére épül a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése.
Évenkénti felülvizsgálat, aktualizálás, hatályosság, nyilvánosság biztosítása
Munkatársainkkal értékeljük az elért eredményeket, és évente, az önértékelési rendszer működtetésével elkészített éves beszámoló alapján megvitatjuk, szükséges-e minőségpolitikánk módosítása, minden évre újabb minőségcélokat tűzünk ki. Ez, valamint a vállalkozás többéves tapasztalata garancia partnereink számára. Minőségpolitikánk nyilvánosságra hozatala azáltal biztosított, hogy az ügyfélszolgálaton, illetve oktatótermekben vagy az oktatótermek előterében a falra kifüggesztettük.
A legutóbbi felülvizsgálat és jóváhagyás időpontja: 2011. május 10.
Budapest, 2011. július 8.