Coaching

Vezetői coaching céljai jellemzően az üzleti eredmények, amikre a coaching során tett fejlesztés hatással van, illetve amire a vezetőnek az adott időszakban fókuszálni kell. Cél lehet a vezető kommunikációjának vagy a csapatán belüli együttműködés fejlesztése. Széles eszköztárral dolgozunk. A minőségi figyelmen és visszajelzésen túl a leggyakrabban használt eszközünk a jól irányzott, felismeréseket hozó és a gondolkodást inspiráló kérdések megfogalmazása.  Sok vezetési, változásmenedzsment, pszichológiai modellt is használunk, ami megadja a struktúrát az új megoldásokhoz. A coaching során bekövetkező változások két szinten történnek meg: egyfelől magában a megcélzott viselkedésben, másfelől az ügyfél önfejlesztési képességeiben. Mélyül az önismeret, nő a magabiztosság, erősödik az önmotiváció, javul az együttműködés másokkal. A coaching folyamat során rendszeresen kiértékeljük a változási akciótervek eredményét.

Kinek ajánljuk?

Felsővezetők, középvezetők jellemzően az alábbi helyzetekben: új beosztásba kerülés, stratégiai projektvezetés, valamilyen teljesítménybeli elakadás, időgazdálkodási problémák, döntéshozatali nehézségek, munkatársakkal kapcsolatos motivációs problémák, túlterheltség, delegálási problémák, utódlás átadása, nehéz szervezeti változások, új csapat kialakítása, amikor a vezető a munkahelyi eredményességét befolyásoló, hosszabb távú változásban igényel támogatást,  amikor a vezető az eddigi teljesítéséhez képest elakad.

 

Megvalósítási alternatíva

  • 5-12 x 1-1,5 órás ülés (7-18 órás fejlesztési időkeret)
  • Virtuális coaching – olyan esetekben ajánljuk, amikor a személyes találkozás a fizikai távolság miatt nehezen kivitelezhető vagy kiemelt szempont az időhatékonyság, illetve a coachee személyes célja a virtuális működés megtanulása.
  • Mini-coaching folyamatok (1-3 alkalmasak): tréningprogramok utánkövetésére, a megszerzett tudás mélyítésére vagy valamilyen jól meghatározott helyzet fókuszált megoldására ajánljuk.
  • Coachingjaink kiegészíthetők egyéni mérőeszközökkel, kompetencia felméréssel, 360-as visszajelző felmérésekkel, egyéb tesztekkel.