Blogbejegyzéseink

Célkitűzés tudatosan 


„- Kíváncsi vagyok, mit lehet elérni 1 óra alatt. Annyit hallottam már a coachingról, gondoltam kipróbálom. 
– Ezért jelentkeztél a célkitűző coachingra? 
– Igen. Vezető vagyok, fontos a tudatosság. Hogyan várjam el a csapattól a céltudatos munkát, ha nekem sem teljesen tiszták a céljaim? A helyzet idén talán még bonyolultabb, szeretném átgondolni és magammal tisztában lenni.   
– Értem. Kezdjünk bele!”

„Légy boldog!” - „Boldogság 7 lépésben.” „A boldogság csak rajtad múlik!” – olvashatjuk nap, mint nap a bejegyzéseket. De tényleg? Nekünk mindig boldognak kell lennünk?

A boldogság fontos céljaink elérésére vezérel, erőt ad az akadályok leküzdésére, óv a stressztől, fizikai és mentális egészségünket védi, összekapcsol másokkal. De vajon minden helyzetünket a boldogság fogja megoldani? Érzelmeink abban segítenek bennünket, hogy a környezethez igazodjunk, az aktuális kérdésekre, kihívásokra és lehetőségre megfelelő válaszokat adjunk. 4 alap, ún. autentikus érzelmet különböztetünk meg. Ezek a boldogság, félelem, a szomorúság és a düh. 

Gyerekkoromban annyit hallgattam a Beethoven szimfóniákat, hogy kétségem sem volt afelől, hogy bizony én is el tudnám bármelyiket vezényelni. Finom kézmozdulatok, tökéletes intések, nagy gyorsítások, forték és crescendok, tökéletesen összecsiszolt zenekar.

Aztán a 40 éves szülinapomon szembe jött velem a gyerekkori álmom: karácsonykor nagyközönség előtt vezényelhetek. Ugorjunk egy kicsit, ott lett érdekesebb.