Blogbejegyzéseink

Hogy mi lehet a közös Nietzsche-ben és „A mi utcánk” bábszereplőjében, Princetonban? Az alábbi cikkben erre is fény derül, valamint arra, mennyire fontos, hogy tisztában legyünk céljainkkal, amelyek lelkesítenek és előre visznek bennünket!

A szerző két, radikálisan eltérő szervezeti tapasztalatáról mesél. Az egyik helyen a szokásos, már-már unalmas üzleti vacsorán vett részt, ahol a pozitív energiák hiányát érzékelte, míg a másik helyen a Google fiatal vezetői egy üdítő és dinamikus megbeszélésen hosszasan vitáztak arról, hogy milyen is egy inspiráló vezető. De mi magyarázza a különbséget? Ami talán a legfontosabb, hogy a Google-nél dolgozók úgy érzik, hozzájárulnak valami értelmes és fontos dologhoz, míg a másik csoporthoz tartozók nem igazán lelkesednek a munkájukért.

1. Aludj eleget!

A leginkább alulértékelt viselkedés mindennapjainkban. Pedig napifél-egy óra plusz alvással kicseréled tested. Napi 7-8 órára van szüksége a népesség 90%-ának.

 

2. Mozogj!

Heti négy alkalommal fél órás mozgás már komoly eredményeket hozhat. Támogatja mentális és fizikai energiáidat.

 

Avagy kilenc meglepő módszer, amivel sikeresen csökkentheted a mindennapi feszültséget.

A Harvard Business Review egyik postjában olvastam Heidi Grant Halvorson cikkét. Az írás összefoglalja azt a 9 energizáló módszert, melyek használata tudományosan bizonyítottan megkülönbözteti a sikeres és a kevésbé sikeres embereket. A tippek mindegyike bármikor elkezdhető és könnyen beleilleszthető a mindennapokba. Élvezetes változtatást kívánok neked!