Blogbejegyzéseink

1. Aludj eleget!

A leginkább alulértékelt viselkedés mindennapjainkban. Pedig napifél-egy óra plusz alvással kicseréled tested. Napi 7-8 órára van szüksége a népesség 90%-ának.

 

2. Mozogj!

Heti négy alkalommal fél órás mozgás már komoly eredményeket hozhat. Támogatja mentális és fizikai energiáidat.

 

3. Keveset egyél, de gyakran!

Mindenképpen reggelizz, és többször, kis adagokkal adj magadnak energiát!

 

4. Tarts szünetet, hogy megújulhass!

Szükségünk van arra, hogy 1-1,5 óránként pihenjünk. Sétálj, válts csatornát, csinálj légzőgyakorlatot néhány percig!

 

5. Tölts időt Szeretteiddel!

Legyél jelen, adj számukra osztatlan figyelmet!

 

6. Mondj köszönetet!

Legalább hetente egyszer fejezd ki hálád mások felé. Írj e-mailt, írj köszönöm kártyát, hívd fel, mondd el nekik!

 

7. A legfontosabbal kezdj!

Reggelenként van általában a legtöbb energiánk. Szenteld az első egybefüggő 60-90 percedet a legfontosabbnak!

 

8. Gyakorold a reflexiót!

Esténként egy negyed-fél órában gondolj vissza a napodra! Mit tanultál aznap, és mi lesz a holnapod legerősebb prioritása?

 

9. Tanulj!

Jobban dolgozik az agyunk, ha dolgoztatjuk. Olvass, tanulj nyelvet, sportolj, játssz hangszeren, rajzolj!

 

10. Adj!

– ha csak heti egy órát másért teszel, a Világot jobbá teszed!